Monday, August 01, 2011

SALAM RAMADHAN al-MUBARAK...

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan al-Mubarak..

Di kesempatan ini, ingin saya memohon ampun dan maaf seandainya ada kesilapan atau kesalahan terutamanya melalui penulisan di kesemua blog saya, mahupun komen-komen yang saya jawab dan tinggalkan.. 

Sesungguhnya, semua kesilapan tersebut adalah datangnya dari diri saya sendiri dan tidaklah saya berniat untuk menyalahkan sesiapa..

Sama-samalah kita hafal balik niat untuk berpuasa dan berbuka puasa ni. Mana la tau kalau-kalau dah terlupa pulak... hehehe..


Jaga diri, hiasi peribadi, tingkatkan prestasi, hindarkan kontroversi... :-)

7 comments:

roq said...

selamat berpose......ni dah niat belom ni?.....huhu...kalo takot terlupe bace je niat untok sebulan terus...haha
singgah2 la sini :)

amranaiman said...

niat2 sebulan terus :D

~ Cik Azz ~ said...

Roq dan Amranaiman>

Ahahaha...

Macam boleh penuh je puasa sebulan tu, kan... :P

KELI OH KELI said...

wah ...dah macam melodi pulak ye...hehe..anyway...selamat menjalani ibadah puasa yg terbaik pada ramadhan kali ini ya kak...

~ Cik Azz ~ said...

KELI>

Ahahaha... Sekali sekala nak gak jadi mcm melodi... hehe...

Ya la.. Sama2 la kita... Mudah2an dapat keberkatan...

ibundo said...

salam azz..
err err.. kakpah silap masuk rumah ke. Selamat hari raya azz. Banyak kue rayo lagi tak.

~ Cik Azz ~ said...

Kak Pah>

Waalaikumussalam kak..

Akak tak salah masuk rumah pun... Boto la tu.. Ni rumah sey gak ni..

Selamat hari rayo kak... Kuih tu tinggal 5-6 biji lagi... hehe...