Sunday, January 16, 2011

TOLONGLAH BANTU ADIK INI...Update..!!!

Assalamualaikum...

Kepada sesiapa yang ingin menderma untuk adik Hairuman yang kisahnya aku tuliskan sebelum ini, boleh la berbuat demikian menerusi bank CIMB. Aku sudahpun sms kakak beliau bertanyakan kenapa tak boleh nak bank-in ke akaun Maybank. Dan ini adalah jawapan yang diberi oleh kak Maryuni...

(1)
Salam. Td sy call maybank service centre. Katanya folder transaksi dah penuh. Kena pergi cawangan esok utk buang folder tu. Saudara/i boleh bank in kt no akaun sy yg lain. CIMB bank. Maryuni Miskon. A/C. 1257-0000203-529. T.kasih.


Dan ini pula adalah jawapan dari beliau bila aku kata aku nak bagitau hal ini kepada para bloggers/pembaca yang masuk blog aku ni...

(2)
T. kasih bnyk2 krn bg sumbangan kt adik. Doakan agar org ramai dpt mendoakan agar adik sy sembuh spt sediakala. Dpt selamatkan agar kedua2 tgn adik sy tidak dipotong.


Diharapkan semua dapat membantu. Dan aku hanya mampu menyebarkan sahaja. Harap-harap lepas ni takde lagi masalah teknikal yang timbul. Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan para penderma dan sembuhkanlah adik Hairuman itu...

Aku kata: Mendermalah dengan ikhlas.

No comments: