Tuesday, December 22, 2009

RAHSIA SURAH YAASIN AYAT KE-58

Assalamualaikum...

Barangsiapa yang membaca Yassin sepenuhnya dan pada ayat ke-58 surah tersebut iaitu "Salaamun-qaulam-mirrobbir-rohimm" diulang sebangak 7 kali untuk 7 niat baikmu, insyaallah dengan izin yang Maha Esa dan Maha Kuasa , semua hajatmu akan dimakbulkan. Jika boleh, niatkanlah sebegini:

1) Ya Allah Ya Rahim:
~> Ampunkan dosa-dosaku dan dosa-dosa saudara maraku.

2) Ya Allah Ya Rahman:
~> Kurniakan aku isteri/suami, anak-anak yang soleh dan mencintai Islam.

3) Ya Allah Ya Razzak:
~> Kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya di dunia dan akhirat.

4) Ya Allah Ya Jabbar:
~> Makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini.

5) Ya Allah Ya Mutaqabbir:
~> Jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq serta miskin.

6) Ya Allah Ya Waduud:
~> Kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan yang baik zahir bathin.

7) Ya Allah Ya Zaljalaa-liwal-iqram:
~> Makbulkanlah semua hajatku dan redhailah aku.

Amin...Ya Rabbal-a'laamin...
.

2 comments:

anaklaut said...

salam..


moga Allah swt memberi pahala dan rahmat pada awak yg sudi post entri yg sangat bermakna ini...

Cik Azz said...

Anaklaut~> waalaikumsalam...Terima kasih. Semoga anda juga beroleh keberkatan dan keredhaan dariNya juga...